Wedstrijdverslagen

Genemuiden kleurt blauw: Meiden Onder 13-1 en Meiden Onder 15-1 naar Nederlands Kampioenschap

10 april 18:45  Afgelopen zaterdag was het zover. Vroeg uit de veren en op weg naar Genemuiden voor het districtskampioenschap van Oost Nederland. Het was het meer dan waard! meer »

KAMPIOENEN GEFELICITEERD!

20 december 18:45  Het 1e half jaar van het seizoen 2022-2023 zit er op. Kijken we naar de resultaten dan kunnen we alleen maar trots zijn; 10 teams zijn kampioen geworden in de 1e seizoens helft!meer »

JO10-5 kampioen eerste fase

11 oktober 18:45  Zaterdag 8 oktober was er sprake van een heuse topper op veld C. Om 11.30 uur mochten onze mannen aftrappen tegen Driel JO10-3. De gezonde wedstrijdspanning zat er bij de trainers en onze mannen goed in. De trainers hadden hun huiswerk al een klein beetje gedaan en wisten dat Driel nog ongeslagen was tot aan zaterdag. 5 gespeeld waarvan 3 gewonnen en 2 gelijk. Zelf hadden wij alle wedstrijden gewonnen. Het plan de campagne was zoals elke week hetzelfde. Heel veel plezier in combinatie met een gezonde strijdlust. Samen werken voor elkaar en uitgaan van onze eigen kwaliteiten want die hebben we zeker.meer »

RKHVV VR1 speelt nacompetitie voor promotie naar de 1e klasse

10 juni 23:30  As zondag 12 juni speelt RKHVV VR1 de eerste play-off wedstrijd tegen VV Schaesberg.meer »

R.K.H.V.V. 1 speelt zijn eerste nacompetitie wedstrijd tegen Bemmel

8 juni 19:45  Donderdag 9 juni is het dan zo ver. Onze blauwe jongens spelen dan hun eerste nacompetitie wedstrijd tegen sportclub Bemmel. Dit prachtige affiche belooft veel goeds. Bemmel is dit seizoen op de derde plaats geëindigd, net iets boven R.K.H.V.V. Toch hebben de mannen van Mike Angenent er de volste vertrouwen in dat ze met een overwinning op zak terug zullen keren naar de Blauwenburcht. Om 20:00u zal er afgetrapt worden, dus vertrek op tijd van huis en dan zien we je daar! meer »

Zaterdag vrouwen 1-team: Raadselachtige start …

21 september 12:00  Na het door corona verziekte eerste seizoen maakt het zaterdag vrouwen 1-team een doorstart, wederom in de derde klasse. Eerst enkele bekerwedstrijden als voorbereiding.meer »

VR1 (za), enigszins geflatteerde nederlaag thuis tegen Bennekom Vr1: 0-3.

5 oktober 12:00  Ons jeugdige team is letterlijk en figuurlijk nét te licht voor deze geroutineerde tegenstander. Een impressie en voorzichtige analyse.meer »

Dames 1 (za) wint ook 2e wedstrijd: 2-1 uit tegen AVW ’66 VR1.

29 september 21:15  Trainen in het duister niet van invloed op het resultaat van de wedstrijd AVW ’66 VR1 - RKHVV VR1 (za) in Westervoort. Lees hier een impressie van deze pittige match.meer »

Video: match highlights RKHVV - De Zweef (3-0)

23 februari 9:15  Zondag 16 februari werd door RKHVV 1 de eerste wedstrijd gespeeld zonder Paco. Er werd door het team op een mooie manier eerbied getoond aan de nummer 6. Na deze bijzondere opening moest RKHVV logischerwijs echt even in de wedstrijd komen. Deze winderige wedstrijd werd echter glansrijk gewonnen met een dik verdiende 3-0 overwinning.meer »

RKHVV speelt gelijk tegen AVW'66 (1-1) in de bekerwedstrijd